Allah s.w.t. bersamaku..

Terlalu byk kejadian yg berlaku akhir2 ni, paling aku sesali, tiada siapa pun yg mahu menyokong aku secara moral..tiada ruang kepercayaan untuk aku..demi masa depan anugerah yg telah Allah anugerahkan padaku, aku nekad, bahkan redha dgn serangan mental yg sdg kuterima. Aku pasrah jika inilah ketentuan yg telah Allah s.w.t. tetapkan untuk ku. Kurniakan aku ketabahan menempuhi ujian ini ya Allah..

Demi sayang ummy pada adik, ummy terima semua tohmahan dan fitnah, biarlah Allah s.w.t. shj yg menjawabnya..kerana yg pasti Dia Maha Mengetahui..

Semoga kebahagiaan & kejayaan adalah milik kita hingga ke sana.
Semoga Allah s.w.t. membukakan pintu hati & memberikan hidayah kepada mereka.
Semoga kita semua terpelihara dari azab Allah s.w.t.
Semoga kita bahagia & berjaya hidup di dunia & akhirat.
Aku bertawakal padamu yaa Allah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...