F.C.C FARMASI: Penemuan!

Hahaha..poyo aje tajuk entri ini kali..
Suka hatilah kan?


Itulah penemuan saya..ada tulisan FARMASI rupanya kat batang lipstik tu..hahaha..
Sukalah..buat yang agak tak faham..boleh refer entri yang lepas kat sini:


lama kan saya beli lipstik tu..still bau candy like..bentuk pun masih mcm itu jugak..hihihi..
ya..memam saya jenis yg malas nk bersolek bagai lately..selalunya pun...

sebab tulah sampai hari ni cuma mampu usha aje jauh2 lipsrik simply sity yang merah menyala2 tu..nak beli kang xtergamak (takut kena marah sbenarnya..huhuhu)..cuma dah terembat lipgloss dia aje..heheh..'ter' ye..

Sementara itu, jom kaji sket2 perihal peribadi dari bentuk lipstik wanita..

Saya google juga, sbb dulukala pernah terbaca dalam mag hape ntah..


1. Ujung Lipstik Tajam
Ujung lipstik tajam menunjukkan wanita yang kuat, cendurung egois. Namun mereka juga memiliki sifat yang imajinatif dan sensual. 

2. Ujung Lipstik Rata
Mereka dengan ujung lipstik rata memiliki cara komunikasi yang baik dan bisa menjadi pendengar yang baik pula. Wanita ini sederhana dan sedikit konservatif, namun mereka dapat diandalkan dan kuat. 

3. Lipstik Ujung Bulat
Lipstik berujung bulat mencerminkan wanita yang lembut, feminin dan cinta damai. Mereka selalu mengambil langkah aman dalam hidupnya. 

4. Ujungnya Seperti Lipstik Baru
Wanita ini memiliki kepercayaan diri yang tinggi, sangat detail, kreatif dan energik. Mereka juga memiliki sifat yang senang diperhatikan oleh teman-temannya.

5. Ujung Lipstik Cekung
Tipe wanita yang memiliki ujung lipstik cekung merupakan pribadi yang sensitif dan pendiam, namun mereka bijaksana dan sangat berantusias. Antusiasme mereka terlihat dalam segala hal yang dilakukannya, itu pun terlihat dari cara mereka menekan lipstiknya.


Sumber

*hahaha..ye, saya kopi pasta haje, malas nk menaip..tak paham kang pepandai ler google translate..paham kot..kan?...hihihi

papehal pun, ini sekadar kajian personaliti..ilmiah ke tak, tak pasti..just suka2..sbb bila kita cam bentuk lipstik kita, even kita adik-beradik pakai kaler sama..gerenti tak tertukar sbb personaliti berbeza kan? lepas baca artikel dlm mag dulu, baru perasan bentuk lipstik yang kami (mama, saya & adik) guna memang bentuk tak sama dah..hahaha..

senang nk detect kalau ada hantu curi2 pakai lipstik...i tak suka share mekap..since i cannot share any actually..eczema..

~seb baik kepribadian quite acceptable..heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...