SAWANG CLEANING..HAHA

Gila banyak benda aku nak story..

Alhamdulillah, line internet dah mula mendatangi kediaman aku..baru je verangan nak pasang unifi..

"maaf cik, area cik tu kami xcover.."

Huhu..sodih pilu...

Aku perlu jugak story skit hal yang aku simpan sorang2 supaya aku tak meroyan tak tentu hala..haha

Tahniah, korang la mangsa membaca bebelan aku..terima kasih..aku terharu..kikiki..


********

Aku dah pindah kan, dulu duk area Shah Alam, Sec, U5, line tenet..tengok youtube mcm tgk tv..lancar aje..huhu..pakai postpaid Umobile plan yang 68 hengget tu..dapat kuota bandwith 5GB..
Tapi selalu memang kena topap sebab menggila layan youtube..haha..

Bukan menggila mengarut tu..aku layan tutorial..jahit tu, jahit ni..hari-hari aku layan tu..sampai nak terkeluar rasa biji mata nih ha..haha

(padahal masa tu aku bukan ada mesin jahit pon..minat aje yang ada..)

Tapi sejak pindah kampung ni, meme hancorr..sesia aku bayar bulan2 tapi line dalam rumah meme NIL..takdok mekkk...huwaaa...kena keluar depan sket..ke kawasan adakedai2, masjid baru ado line..paroks..

Terus aku terminate Umobile. Beli simkad maxis..sbb itulah satu-satunya yang wujud 2 bar dalam rumah ni..haha..waima celcom pon meme outt teruss.. :"(

Itu pun kadang2 mari angin dia hilang macam tu aje line yang seciput tu..tgh cakap2 tetiba..oo..aku cakap sorang2..sokmo gitu..stress aku...
Loni ok dah.. ^_^ sebab line tenet pon kekadang ado 3 bar..H..tapi kene parking tepi tingkap la..dasat pon, Alhamdulillah...

Citer pasal impian nak beli mesin tu aku asa mcm dah byk tahun aku duk story kat belog nih kan? haha..aku meme setia meminati bidang jahit menjahit ni..even aku tak pandai jahit..aku nak jugak..nak beli cash gedebuk xmampu, so, samada beli ansuran @ ambik free aje kat kedai tu..boleh? haha

Aku dulu ada join loan ASB tu..awal tahun dapat korek riban jugak dividen dia, ingat boleh sambar mesin jahit cash sebijik, NV50, idaman hati aku..

Sekali, ke lain pulak duitnya..sakit hati aku..2 tahun jadi gitu ASB aku tu..
Meme frust nunggeng nyo la..hohoho..mcm santa kelaut plak..

Sudahnya, terbaca artikel bersepah2, fatwa lagi..ASB hukumnya begitu-begitu..hmm..aku pon 2,3 bulan lepas kosongkan terus akaun tu, sebagai resort utk menutup akaun ASB forever & ever & ever & ever..molek jugak sebelum ni xmenjadi beli mesin jahit idaman hati..kot2 la kan..kurang sikit keberkatannya..hehe..

********
Nanti aku story cemana dapat miliki NV50 tak lama dahulu..& terkini sudah ada 3034D juga..yahuuu...
eh..Alhamdulillah...syukur sangat2..suka sangat2..
Aku parking mesin atas meja makan aje..sebab belum ada proper meja jahit..gasak la..sku punya sukalah..meja makan rumah aku, mesin jahit aku..haha..ko rasa semak ko toksah la tengok..yang pasti aku suka tengok..kuikuikui..

Nak sahur sat..ngaji ke..hehe..bulan poso kot..dunia sket2 sudahla..akhirat kene banyak2..tu yang abadi..yang ni sementara aje..pinjaman semua..

Salam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...