4 cucu 2013, insyaallah

Masihkah ingat entry saya last year? Pasal baby yg bakalan ditimang oleh mama & papa saya this very year? hahaha..

Tahun lepas, saya ramal 3 baby, entry yg ni

Sayangnya, 1 sahaja yg ada baby sebenarnya, sbb lg dua rupanya mengalami masalah gangguan hormon, period tak datang, meloya mcm orang pregnant..heheh.

Manakala baby yang first utk tahun ni insyaallah, akan lahir awal April 2013..tak lama dah kan?

Yang masalah hormon tu pulak haritu dah berubat dgn bidan kampung, makan jamu, keluarkan lendir2 beku yg blocking dlm rahim..tup-tup..dah..lekat, insyaallah..pertengahan Ogos 2013 melahirkan.

Yang baru kawen hujung tahun lepas pula, dah buat pre-preg-check. Pakai tester beli kat farmasi katanya, dah ada 2 line..hihihi...dah mula pening2 jugak dah..hihihi...maybe hujung tahun baru melahirkan.

Another sister still under going hormone treatment, terlebih testoteron katanya..

Sementara saya sendiri alhamdulillah, insyaallah..awal September 2013..hihihi...

Inilah sebabnya saya malas dan meloya sgt tak boleh nk update blog. Ceh..siyes mcm ngengada kan? Tapi yg real..saya sgt2 lesu..ada time2 gagah, saya prefer setel rumah yg telah dengan jayanya 'ditongkang pecahkan' oleh anak perempuan saya nan satu nih..

Sat ajepun nampak kemas, 5 menet kendian..huh..pejam mata ajelah saya most of the time..meme migrain...

Tapi saya selalu sakit2..mujur suami memahami..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...