Asam pedas yg ku tak mahu lupa..

..tuuu diaa..pelik kan? kenapa tertapau dlm polisterin? heheh..

Sebab sejam sebelumnya saya dah melantak kat kafeteria MOA, Putrajaya. Ada keje kt pejabat vet. Boleh tahan sodap menu tang situ. Suasana selesa. Bersih. Masakan secukup rasa. Harga pula memang sangat sangat berpatutan. Kalau kat gerai biasa (bukan restoran ye..) mau dekat RM6. Tapi saya kena td RM3 sahaja..Hihihi..

Ok, berbalik kpd kisah asam pedas ikan pari tu, sbb dah ada isi dalam perut, maka saya tapau sbb sayang nk tgk saja lauk tu tanpa menjamah. Heheh..asam pedas yg paling boleh tahan sedap yg boleh di nikmati bila hati perut mau tapi malas nak masak sendiri..yang nilah antaranya yang saya percaya. Rasanya memang tak lari2..so, toksah kejar2. Cuma tang mulut saya ni rasanya kurang masin, kurang masam dan kurang pedas sket. Tp tumisan dia pandai..(macamla kita ni pandai sgt..heheh..)


Tang atas ni pulak menu harus kot bagi abah si kecik bila melepak kat sini (ok. kebetulan sempat singgah mamam sebenarnya). Ikan kering hapak2 sket, gulai kawah. Meme sedap katanya..heheh..tu gambar setelah dia menopap nasi ke sekend trip tuh..heheh..

Kalau kebetulan ada area Sri Muda Shah Alam, boleh jengah kot..nilam kot nama kedainya..kot..heheh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...