Bila ramalanku benar belaka..lagi..

C?
Berbulan sblm start puasa, I did remind u..lets just grab something now, or else, u'll be toooo busyyyy, no more time to spare for uuussss..hahahaha

Ya.
Mmg saya tgh menulis dalam keadaan sakit hati.
Tapi ini dah reda skett.
Sbb dah buka fb dulu..semua post org, kat wall org saya dah menyebok g 'like', komen..hahaha...

Sangat 'frust' bila sesuatu yg kita dah ramal benar2 berlaku..kalu yg best takpe gak..nih yg tak best..
Aneh juga..kenapa macam tepat2 aje..

....

Tak tahulah..gifted barangkali...ececece..poodaahhh..
Sebenarnya, kekuatan ramalan nih bersumber juga..sumber itu tak lain tak bukan..kekuatan/kedalaman daya pemahaman dan kaji diri..diri sendiri bukan...tak tahu..tapi diri orang lain ye...

Especially bila org tu rapat dgn kita, kita boleh ramal tingkah laku, gerak geri dan hasil tindakan dia itu nnti..bukan soal hebat atau tak..soalnya aku dah agak daaahhh..kah kah kah..aku gelakkan diri sendiri lagi..kah kah kah...

Bila kita cakap..haa...kan saya dah kata...bla bla bla..baliknya kita dituduh tahyul, bongkak..kebetulan aje betul2 berlaku..

Pehh..bukan sekali dua beb..banyak kali beb..each time yg aku ckp tu botuiii...te...
Ko ckp aku plak tahyull..main ramal2..ni bukan paranomal-matik yanggg...nih matematik...kebarangkalian..

Hehehe..padahal aku bukannya pandai sgt pun bab tu...ekekeke..tp seyes, mmg matematik je nih.

Then nk reverse faulty to kat aku pulak..pooodaaahhhh...blah la..

AKU DAH BOSAN
AKU DAH BOSAN
AKU DAH BOSAN.....

Hehehe..

Astarghfirullahal 'adzhim....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...