Thank me Ummy....


Hari ini anak saya dah memberikan saya satu pengajaran..pelajaran...

Memang kami yang ajarkan supaya selalu berterima kasih, bila dapat apa2, bila dibantu buatkan apa2..

Tapi baliknya saya yang kena..hehehe

Saya minta dia hulurkan sikat rambut yang kebetulan berada dekat dengan dia..

Dia segera hulurkan...tanpa berkata apa2 saya cuma terima sikat tu, langsung menyikat rambut sendiri...hadapan dresser...

Anak gadis saya tu malah menegur saya, "Ummy, cakaplah kat adik terima kasih adik..."

erk...ehehehe.."Yelah, terima kasih adik..."..."Ummy ni, kenalah cakap terima kasih kat adik lain kali tau..pastu adik boleh cakap sama-sama Ummy.."

Oh, ok..hehehe...macam nak jadi mak ketam aje pulak saya ni..huu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...