Halalan Toyyiba: Personal daily care

Semenjak dua menjak nih, saya agak bizi beronline searching produk yg halal utk menjamin kesejahteraan hidup. Antara produk yg saya duk usha ialah, produk keluaran HPA dan juga Cosmoderm.

TApi, rasanya saya lebih berminat utk mencuba produk jenama Cosmoderm. Especially yg berasaskan tea tree tu. Nnti ada bajet dan ada masa nk try 1 set..halal...insyaAllah, selamat dunia akhirat. Lagipun testimoni yg duk ada tu mcm baguih je..hehehe...


Kalau minat nk usha jugak, link fb dia hok nih: link fb

Pun boleh jugak buat belian scr online kat web dia hok nih: beli online

InsyaAllah, nnti saya dah guna saya akan bagi testimoni kat sini. Tapi buat makluman. Ini tiada tajaan ye, saja2 nk share..sharing kan caring?

p/s: saya tak menerima sebarang premium untuk entry ini. Just nak berkongsi maklumat dengan teman2 dan memudahkan sahaja.

1 comment:

  1. Alhamdulillah, tea tree set saja selamat sampai pagi tadi. Cukup senang sbb boleh beli online saja..lagipun sekarang tgh promosi, harga murah dari retail..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...